حسن رضائیان فرماندار پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر از معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در این شهرستان خبر داد. وی اظهار داشت: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر پلدختر […]



حسن رضائیان فرماندار پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر از معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر پلدختر از سوی هیئت نظارت استان معرفی شدند.

وی افزود: «محمد علی فضلی نژاد» به عنوان مسئول نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در پلدختر منصوب شد.

رضائیان گفت: همچنین از سوی «تیمور سپهوند» رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در لرستان، «علی نظر ناصری» و «شهرام سلیمانی» به عنوان اعضای این هیئت در پلدختر معرفی شدند.

وی افزود: همچنین از سوی هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی استان لرستان «جلال گراوند» به عنوان رئیس و «فتح الله رضایی»، «سیاوش کرموند»، «علی عزیزی» و «محمد شفیعی» به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی پلدختر معرفی شدند.



Source link