رئیس پلیس فتا فرمانده انتظامی استان هشدار‌های پلیسی در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز را بیان کرد.

پیامک‌های جعلی ایام نوروز

به گزارش قلم لر، سرگرد حسین سپه وند ضمن اشاره به شگرد‌های جدید کلاهبرداران در فضای مجازی اظهار داشت: در روز‌های گذشته شاهد مراجعه قربانیان زیادی با داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا هستیم که مورد هدف مجرمان اینترنتی قرار گرفته‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تعطیلات ایام نوروز، شیادان فضای مجازی با شگرد‌های مختلف از جمله ارسال لینک آلوده به بهانه سهام عدالت، اینترنت رایگان و شکایت ثبت شده علیه آن‌ها در سامانه قوه قضایی، قربانیان خود را پیدا می‌کنند و آن‌ها را به سایت‌های جعلی هدایت و حساب آن‌ها را خالی می‌کنند.

رئیس پلیس فتا لرستان با اشاره به عدم کلیک بر روی لینک‌های ارسالی در شبکه‌های مجازی گفت: هیچ کدام از سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی درخواست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی ارسال نمی‌کنند، لذا برای ثبت نام و پیگیری امورات مربوطه حتماً به سامانه‌های مجاز که از منابع رسمی اعلام شده است مراجعه نمایید تا قربانی سوء استفاده این مجرمان قرار نگیرید.

سرگرد سپه وند در پایان خاطر نشان کرد: در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان پلیس فتا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نموده و موارد کلاهبرداری و مشکوک را با ما در میان بگذارید.

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه