مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلام هشدار به مشتریان درباره برخی سوءاستفاده ها از تلفن ثابت به بهانه هایی مانند برنده شدن در قرعه کشی گفت: هیچ گونه تماسی از سوی شرکت مخابرات ایران و نهادهای رسمی برای پرداخت جوایز یا اعلام برندگان صورت نمی گیرد و اطلاع رسانی درباره طرح های مختلف یا جوایز مخابرات تنها از طریق درگاه های رسمی ارتباطی شرکت، مانند پرتال سازمانی مخابرات انجام می شود.

مخابرات

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، در موارد معدودی، عده ای افراد سودجو با سوءاستفاده از نام و اعتبار شرکت مخابرات ایران به بهانه برنده شدن و پرداخت جایزه و اعلام اسامی برندگان از برخی رسانه های جمعی، اقدام به کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با مشترکان تلفن ثابت و اعلام این تماس از سوی مخابرات کرده اند.

مهندس بیدخام افزود: اطلاع رسانی درباره طرح ها یا جوایز مخابرات تنها از طریق درگاه های رسمی ارتباطی شرکت مانند وب سایت www.tci.ir انجام می شود.

وی با اشاره به گزارش های مشابه و تکرار برخی موارد یاد شده تاکید کرد: هر گونه اعلام تماسی با سوءاستفاده از نام و برند مخابرات، کلاهبرداری بوده و مراتب از طریق دفتر حقوقی مخابرات، پلیس فتا و نهادهای ذیربط تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان