نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه لرستان به جایگاه واقعی خود نرسیده است، گفت: وعده‌های رئیس‌جمهور در سفر به لرستان برای رفع بیکاری همچنان محقق نشده است.

سفر به لرستان

به گزارش قلم لر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در بخشی از سخنانش ئذ جمع نمازگزاران در مصلای الغدیر به سفرهای رئیس جمهور به کشورهای مختلف برای بهبود جایگاه ایران در سطح بین‌الملل اشاره و از تلاش‌های وی برای حل مشکلات به‌ویژه در استان‌ها قدردانی کرد و گفت: استان لرستان با داشتن ظرفیت‌هایی در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنعت، گردشگری و آب هنوز به جایگاه واقعی خود در حوزه تولید و اشتغال نرسیده و وعده‌های رئیس‌جمهور در سفر به لرستان برای رفع بیکاری همچنان محقق نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۴۰ بار تأکید و بیش از ۴۰ دیدار متعدد خود با مسئولان کشوری برای حل مشکل بیکاری جوانان در استان اشاره کرد و افزود: وضعیت اشتغال در لرستان با دادن تسهیلات ۳۰ تا ۴۰ میلیونی حل نخواهد شد و باید در این باره اقدامات مؤثری انجام شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد به بیکاری ۷ هزار فرزند شاهد و ایثارگر، رها شدن طرح برج‌های دوقلوی خرم‌آباد، هتل صخره‌ای و پادگان ۰۷ اشاره کرد و گفت: از مسئولان انتظار می‌رود تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات استان به کار گیرند.

حجت‌الاسلام شاهرخی همچنین با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پایان ثبت‌نام داوطلبان گفت: باتوجه‌به اینکه هیأت‌های اجرایی تشکیل شده و مرحله رسیدگی به صلاحیت‌ها آغاز شده است از دست‌اندرکاران انتظار می‌رود امنیت، مشارکت و سلامت را موردتوجه قرار دهند و هیأت‌های اجرایی نیز در احراز صلاحیت‌ها بر اساس قانون عمل کنند.

بیست و یکم آبان سالروز شهادت شهید حسن تهرانی مقدم و ۲۴ آبان روز کتاب و کتاب‌خوانی و کتابدار از دیگر موضوعاتی بود که نماینده، ولی‌فقیه در استان به آن‌ها اشاره کرد.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

در نمازجمعه این هفته از خانواده شهیدان چنگیز صفی‌زاده، عبدالعلی ساکی و سید شهاب الدین شاهرخی تجلیل شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر