مدیر ستاد دیه استان لرستان در جمع خبرنگاران ابراز داشت: به مناسبت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تعداد ۴٠ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد به همت خیرین و ستاد دیه استان در سال جاری از زندان آزاد شدند.

 

 

توکل شاکرمی گفت: از تعداد مذکور ٢۴ مورد بدهکار مالی در جرایم غیر کلاهبرداری و ١۶ مورد بدهکار مهریه و نفقه بوده که از زندان های استان آزاد شدند.
وی بیان کرد: مبلغ جمع آوری شده توسط خیرین بابت آزادی این افراد ١٣ میلیارد ریال بود که به‌صورت واریز مبالغ ریز و درشت توسط خیرین در این مدت به حساب ستاد دیه انجام شد و به‌صورت بلا عوض بابت آزادی این ۴٠ نفر منظور شده است.
مدیر ستاد دیه استان لرستان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و نیک اندیشان هم استانی، اظهار داشت: همواره منتظر دست یاری و همت این عزیزان هستیم چرا که فعالیت های ستاد دیه در طی سال بابت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد همواره ادامه دارد.

شاکرمی عنوان کرد: علاوه بر مبلغ جمع آوری شده توسط خیرین که باعث آزادی این تعداد از زندانیان شده است، بایستی از بخشش و گذشت رضایتمندانه شکات هم استانی هم تقدیر و تشکر کرد چرا که با رایزنی انجام شده با این عزیزان بیش از ۵ میلیارد تومان از کل بدهی این ۴٠ نفر از طریق گذشت و مصالحه تامین شده است.

همچنین ببینید :
اردی‌بهشت ماه و کُد سی‌ و‌ سه