بازرس کل استان لرستان طی بازدیدی که از سراب و پارک محله‌ای گرداب سیمی خرم‌آباد انجام شد، اظهار کرد: باتوجه به وجود سراب‌ها و چشمه‌های متعدد در شهر خرم‌آباد، این شهر دارای قابلیت بسیار زیاد جهت ایجاد محیطی آرام‌بخش و چشم نواز برای شهروندان و جذب گردشگران می‌باشد.

گرداب

سعید رازانی گفت: علی رغم این‌که پارک و سراب گرداب سیمی واقع در خیابان ١٧ شهریور در سال‌های گذشته یکی از پارک های محله‌ای، دیدنی و زیبا بود، در حال حاضر به یک مخروبه تبدیل شده است.

وی افزود: با توجه به وجود آب روان و جاری در این قسمت، بایستی به جهت جلوگیری از خشک شدن باغچه‌‌ و گیاهان و تجدید آب موجود در حوضچه‌ها، اقدامات لازم صورت پذیرد.

بازرس کل استان با اشاره به وجود گودال بزرگ و بدون محافظ در ضلع جنوب شرق پارک و همچنین پستی و بلندی های متعدد در مسیر عبور مردم، عنوان کرد: این قسمت‌ها مستعد جمع‌آوری زباله و در نتیجه بروز خطرات زیست محیطی فراوانی هستند، لذا می‌بایست سازمان شهرداری توجه عمده‌ای به این موضوع داشته باشد.

رازانی پس از ارائه پیشنهاداتی چون کاشت گل در باغچه‌های پارک، قرار دادن گلدان های زیبا، بهره برداری مناسب از حوض های موجود، نصب نیمکت و کاشت درختانی با قابلیت فرم دهی، بیان کرد: مکاتبات لازم با شهردار خرم‌آباد جهت ساماندهی و احیاء هر چه سریعتر پارک مذکور انجام خواهد شد.

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه