رئیس پلیس راه استان از انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور آزادراه خرم آباد _ اراک به علت عدم توجه از جانب راننده اتوبوس منجر به مصدومیت دو نفر شد.

مصدومیت

سرهنگ محمد زارعی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر انحراف یک دستگاه اتوبوس به داخل زمین‌های زراعی در محور آزادراه خرم آباد به اراک بلافاصله عوامل پلیس راه و دستگاه های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: این اتوبوس که حامل ۲۵ مسافر و در حال عبور در محور آزاد راه بوده به علت عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس از مسیر اصلی منحرف و پس از طی حدود یکصد متر در حاشیه راه، در داخل زمین‌های زراعی متوقف شده است.

رئیس پلیس راه استان لرستان با بیان اینکه ” حادثه تلفات جانی در پی نداشته و تنها دو نفر به صورت سطحی مصدوم شده و اقدامات لازم توسط دستگاه های امدادی صورت گرفته است” گفت: با توجه به ایام اربعین و حجم بالای ترافیک در محورهای مواصلاتی استان از رانندگان عزیز تقاضا می‌شود از شتاب زدگی و عجله جدا خودداری کنند.

سرهنگ زارعی از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد: هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری و پس از توقف در محل های ایمن و استراحت، مجدداً به مسیر خود ادامه دهند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟