مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: ٨٠ دستگاه خودروی سبک و سنگین به ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز استان اضافه شده است و به زودی فعال می شود.

حمل و نقل

محمد قلاوندی بیان کرد: طی روزهای آینده در راستای نوسازی وسائط نقلیه عمومی خرم آباد ١٠ دستگاه ون مسافربری، ٣٠ دستگاه اتوبوس و ۴٠ دستگاه تاکسی سورن پلاس به ناوگان درون شهری مرکز استان اضافه می شود.

وی با بیان اینکه اکنون ٢ هزار و ٣٠٠ دستگاه تاکسی، ۵١ دستگاه اتوبوس، ١۵ ون مسافربری و ٣٠۴ مینی بوس در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خرم‌آباد فعال است، اظهار داشت: از این مجموع حدود ٣٠ درصد فرسوده هستند که تلاش می‌شود این خودروها با اجرای ٢ طرح “کلید به کلید” و ” جایگزینی”، نوسازی شوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد ادامه داد: تاکنون در قالب طرح ” کلید به کلید” ١٢٠ دستگاه سورن پلاس با قیمت هر خودرو سه میلیارد و ٧٠٠ میلیون ریال توسط نمایندگی، تحویل تاکسی داران خرم آباد و در قالب طرح ” جایگزین” نیز تاکنون ٨٠ خودروی فرسوده تحویل داده شده است.

قلاوندی عنوان کرد: تلاش می شود با اجرای این طرح ها تا حد زیادی از تعداد خودروهای فرسوده در سطح شهر خرم‌آباد کاسته و ناوگان حمل و نقل عمومی خرم آباد نوسازی شود.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟