در هفته گذشته چند انتصاب در ادارات لرستان انجام شد.

انتصاب

*با حکم دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان و به پیشنهاد فرماندار شهرستان ازنا، صادق آدینه به عنوان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ازنا منصوب شد.

صادق آدینه پیش از این مسئولیت بخشداری جاپلق شهرستان ازنا را بر عهده داشت.

*فرماندار شهرستان دورود لرستان منصوب شد

احمد وحیدی وزیر کشور به پیشنهاد “فرهاد زیویار” استاندار لرستان در حکمی “سید مصطفی موسوی نصر»”را به مدت چهارسال به عنوان فرماندار شهرستان دورود منصوب کرد.

وی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که پیش‌تر در کارنامه خود، سرپرستی کوتاه مدت فرمانداری رومشکان را بر عهده داشت.

پیش از این “احمد گودرزیان” از اواخر اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا کنون به مدت حدود ۱۵ ماه فرماندار شهرستان دورود را بر عهده داشت که به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

*دادستان نظامی لرستان منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، حسن مرادی به سمت دادستان نظامی استان لرستان منصوب شد.

مرادی پیش از این به عنوان معاون دادستان نظامی استان مشغول به خدمت بوده است.

*مدیریت توزیع برق شهرستان چگنی منصوب شد

طی حکمی از سوی مهندس مهران‌امیری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان آقای مصطفی ذهابی به عنوان مدیریت جدید توزیع برق شهرستان چگنی منصوب گردید.

گفتنی است در مراسمی از آقای بهمن رشنودی مدیریت قبلی توزیع برق این شهرستان که به مدت شش سال عهده دار این سمت بود تقدیربعمل آمد.

*انتصاب سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر

حجت الاسلام “محمد محمودی” به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر معارفه و از خدمات هشت سال و ۶ ماهه حجت الاسلام “علی صیادی” رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

همچنین ببینید :
اردی‌بهشت ماه و کُد سی‌ و‌ سه 
  • منبع خبر : یافته