معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: عرض کم خیابان‌ها در هسته مرکزی شهر و قرارگرفتن مطب پزشکان و بازار اصلی، ایجاد پارکینگ طبقاتی در شهر خرم‌آباد را به عنوان یکی از ضرورتی‌ترین بخش از عمران شهری تبدیل کرده است.

پارکینگ طبقاتی

محمدصادق سپهوند اظهار کرد: بیشترین مشکل ترافیک این شهر در محوطه اطراف قلعه فلک الافلاک می باشد که نبود پارکینگ و خیابان های با عرض کم، این دغدغه را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه باغ فیض خرم آباد در روبروی پارک شهر(مشاهیر) اکنون به عنوان پارکینگ استفاده می شود ، افزود: با توجه به قرار گرفتن این پارکینگ در نزدیکی قلعه تاریخی فلک الافلاک و بافت قدمی شهر این مکان محدودیت ارتفاع دارد و نمی توان پارکینگ طبقاتی ایجاد کرد اما ظرفیت مناسب برای پارکینگ با طبقات منفی را دارا می باشد.

سپهوند ادامه داد: همچنین بخشی از ترافیک شهری مربوط به خیابان های اطراف بیمارستان شهید رحیمی می باشد که در بسیاری از ساعات شاهد حجم گسترده از خودروها در محوطه بیرونی این بیمارستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه مراکز تجاری که پارکینگ را لحاظ نکنند پروانه کار تعلق نخواهد گرفت گفت: برای تعطیلات نوروز قرار شد محوطه رودخانه پل گپ سبزه میدان را به پارکینگ تبدیل شود اما با مخالفت معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری خرم‌آباد مواجه شدند و مانع شدیم چراکه در صورت بارندگی عواقب جبران ناپذیر به همراه داشت.

عکس تزئینی است.

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر
  • نویسنده : مصطفی باقری