مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: یک‌هزار و ۴۰۰ باشگاه ورزشی با میانگین هر باشگاه سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این استان فعالیت می کنند.

ورزشی

سید آرش قیاسیان در آیین تجلیل از قهرمانان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اظهار کرد: ورزشکاران بخش بانوان و آقایان این رشته در سطوح بین المللی و کشوری مقام های متعددی کسب کرده اند و این هیات از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به میزبانی لرستان از مسابقات فیتنس چلنج طی سال گذشته افزود: این میزبانی ها به زعم وزارت ورزش و فدراسیون پرورش اندام یکی از بهترین ها بود و اکنون نیز در حال رایزنی برای کسب میزبانی یکی از مسابقات پرورش اندام به مناسبت کنگره شهدا هستیم.

وی گفت: یکهزار و ۴۰۰ باشگاه ورزشی در لرستان ثبت شده است که بسیاری از آنها با مدیریت هیات پرورش اندام در استان فعال می باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه رشته بدنسازی یک رشته مکمل برای همه رشته های ورزشی است ادامه داد: این رشته ورزشی به صورت همگانی باید در سطح مناطق، محلات مختلف شهرها و روستاها توسعه یابد.

قیاسیان با تاکید بر لزوم توجه به دغدغه های هیات پرورش اندام استان در تمام شهرستان ها گفت: تلاش می شود با برنامه ریزی های مدون در راستای توسعه و تقویت هرچه بیشتر بدنسازی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، میزبانی های متعدد برای استان کسب شود.

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر
  • نویسنده : محمد یاراحمدی
  • منبع خبر : ایرنا لرستان