معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص رویدادهای اخیر دو دبیرستان دخترانه در بروجرد توضیحاتی ارائه داد.

بروجرد

مجید منعمی در ارتباط با اخبار منتشره پیرامون مدارس احمدیه و پانزده خرداد بروجرد عنوان کرد: جای نگرانی نیست و مشکل خاصی برای سلامت دانش آموزان وجود ندارد البته علت‌یابی این موضوع نیازمند بررسی تخصصی و دقیق‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: آمار و ارقامی که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها در خصوص تعداد دانش‌آموزان منتقل شده به بیمارستان مطرح شده است واقعیت نداشته و در واقع آماری که بعضا منتشر شده گمانه زنی رسانه‌ای است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه علت موضوع به‌وجود آمده برای دانش آموزان بروجردی به صورت تخصصی در حال بررسی است، تاکید کرد: گروه‌های متخصص در حال بررسی دقیق موضوع هستند و نتیجه قطعی بررسی‌ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

منعمی گفت: هر گونه خبری در اینگونه موارد از سوی مراجع مشخص و به صورت رسمی اعلام می‌شود و لذا شهروندان اخبار را از مبادی رسمی دریافت نمایند و به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نداشته باشند.

وی در ارتباط با شرایط دانش‌آموزانی که در روزهای اخیر با این موضوع مواجه شده و به مراکز درمانی منتقل شده بودند، گفت: خوشبختانه حال عمومی همه این افراد مساعد است و صرفا چند دانش آموز به دلیل فشار ناشی از استرس تحت مراقبت قرار گرفتند که حال عمومی آنها نیز مساعد است.

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه