معاون وظیفه عمومی انتظامی استان از افزایش حقوق کارکنان وظیفه و خدمت در محل سکونت برای مشمولان غایب بالای سه سال خبر داد.

کارکنان وظیفه

سرهنگ “سعید دالوند” در این خصوص اظهار داشت: با مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت محترم، ميانگين حقوق کارکنان وظيفه نيروهای مسلح در سال ١۴٠١ به نسبت سال ١۴٠٠ به ميزان ١١۵ درصد رشد يافته و از مبلغ يک ميليون و ۴٩٠ هزار تومان در فروردين سال گذشته به ٣ ميليون و ٢٠٠ هزار تومان افزايش يافته است.

بر اين اساس:

١. حقوق سربازان وظيفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می کنند با رشد ١۴٠ درصدی و حداکثر به مبلغ ٣ ميليون و ٧٨٠ هزار تومان تعيين شد.

٢. حداقل حقوق سربازان وظيفه متاهل با افزودن هزينه عائله‌مندی با رشد ١۴۵ درصدی به مبلغ ۴ ميليون و ١٠٠ هزار تومان افزايش يافت که هزينه مربوط به فرزند يا اياب و ذهاب به اين مبلغ افزوده خواهد شد.

٣. سربازان وظيفه ای که در مناطق عملياتي خدمت می کنند (اعم از مجرد و متاهل) علاوه بر حقوق ذکر شده به تناسب مدرک تحصيلی و تاهل از مبلغ حدود يک ميليون تا ٣ ميليون و ۵۰۰ هزارتومان از فوق العاده عملياتی بهره مند خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان یادآور شد: اميدواريم با افزايش حقوق و مزايا در سال جاری ديگر هيچ هزينه ای بابت انجام خدمت سربازی به خانواده محترم کارکنان وظيفه تحميل نشود و با ادامه اين روند، در راستای تامين معيشت سربازان گام های بيشتری برداشته شود تا ضمن تامين حداکثری معيشت سربازان و اجرای قوانين و مقررات مغفول مانده در سال های گذشته که مربوط به رفاه سربازان است، شاهد رضايتمندی هرچه بيشتر سربازان و خانواده های محترم آنان باشي.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟

همچنین کلیه مشمولان غایب بالای سه سال درصورت درخواست اعزام بخدمت برابر ابلاغیه معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروه های مسلح می تواند با مراجعه به معاونت نیروی انسانی سپاه استانی و یا فرماندهی انتظامی و یا مرزبانی استان نسبت به ثبت درخواست از آن طریق اقدام تا پس از آموزش مقدماتی در محل سکونت بکارگیری شوند و اضافه خدمت آنان نیز در طول خدمت بخشیده می شود.

وی گفت: مشمولان و خانواده هاي آنان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir و يا کانال هاي سازمان در فضاي مجازي به نشاني khabaresarbazi@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس