مخابرات منطقه لرستان موفق به کسب رتبه دوم در بین ۳۱ منطقه مخابرات کشور و رتبه اول در بین استان‌های همتراز در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ شد.

مخابرات لرستان

در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات شرکت مخابرات ایران که یک‌شنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه برگزار شد، مهندس شکوری معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در نشست فعالان و عرصه ارتباطات با تشریح اهمیت زیربنایی بخش برنامه‌ریزی راهبردی در صنعت مخابرات، گفت: با ارزیابی عملکرد انجام شده، مناطق مخابرات سمنان، لرستان، تهران، اردبیل و آذربایجان شرقی بهترین امتیاز را در ارزیابی های انجام شده کسب کرده‌اند.

وی با تشریح مدل ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در بخش های مختلف، اظهار داشت: درصد مطالبات وصول شده کلی آرپوی خدمات باند پهن و تجاری بررسی نرخ مهاجرت مشتریان و در نهایت تحقق برنامه های دایری در بخش های مختلف از اهم معیارهای ارزیابی است.

طبق گزارش شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در شش ماهه اول سال ١۴٠١، مخابرات لرستان رتبه دوم در بین ۳۱ منطقه مخابرات کشور و رتبه اول در بین استان‌های همتراز را در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ کسب کرد.

مخابرات لرستان

دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان در این باره گفت: بر اساس آخرین ارزیابی کمیته راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران از عملکرد مناطق، مخابرات منطقه لرستان توانست در بین ۳۱ استان، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: این ارزیابی عملکرد برای ۶ ماهه سال ۱۴۰۱ بوده است و مخابرات لرستان با کسب امتیاز لازم رتبه دوم کشوری و رتبه نخست مناطق همتراز را کسب کرد که این نتیجه تلاش و پشتکار تمامی مجموعه مخابرات منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: مخابرات مناطق در شاخص های مانند شبکه، دیتا، توسعه ارتباطات سیار، امور مالی و وصول مطالبات، منابع انسانی، تجاری، حقوقی، امور مشتریان، روابط عمومی، تحقق دایری خدمات، ارائه پهنای باند خدمات دیتای تجاری، خدمات و محصولات نوآورانه و… مورد ارزیابی قرار گرفتند.

همچنین ببینید :
اردی‌بهشت ماه و کُد سی‌ و‌ سه