کلینک قلب و عروق بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با حضور دکتر مانیا بیرانوند، سرپرست بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد، دکتر رسولیان معاونت تحقیقات و آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان و رئیس دفتر دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه افتتاح شد.

قلب و عروق

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: این کلینیک تخصصی و پیشرفته با بهره‌گیری از کادر درمان مجرب با فوق تخصص های قلب نامی استان، در راستای خدمت رسانی به بیماران قلبی عروقی که اولین عامل مرگ و میر در دنیا، از جمله ایران و در استان ما نیز می باشد، گامی ارزشمند محسوب می‌شود.

دکتر مانیا بیرانوند با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق اظهار کرد: این کلینیک با بخش‌های اداری و پاراکلینیکی از جدید ترین دستگاه‌های روز دنیا بهره می برند.

وی با اشاره به نحوه درمان در این کلینیک افزود: نحوه نوبت دهی بصورت اینترنتی در ایام هفته بوده و بیماران ویزیت می شوند.

سرپرست بیمارستان شهید رحیمی یادآور شد: ما یازدهمین استان هستیم که موفق به کسب مجوز افتتاح این مرکز شده ایم و اولین استان بعد از کلانشهر ها هستیم که این حرکت را انجام داده ایم.

بیرانوند ادامه داد: تمام مراحل تحقیقات و درمانی در این مرکز رایگان است و آزمایشات در اختیار بیماران قرار می گیرد و در صورت لزوم برای ادامه درمان و یا جراحی به بیمارستان شهید مدنی ارجاع داده می شوند.

در این مراسم از بنیانگذاران مرکز تحقیقات قلب و عروق لرستان و کلینیک قلب، آقایان دکتر” مصطفی چراغی”، استاد” مهرداد نامداری” و دکتر” مصطفی دهقانی” تشکر و قدردانی و به آنان تندیس یادبود اهدا شد.

در پایان این مراسم، طی ابلاغی از طرف دکتر” مانیا بیرانوند”سرپرست بیمارستان شهید رحیمی، دکتر “مصطفی دهقانی” بعنوان “سرپرست بخش کلینک قلب و عروق بانتخابان انتخاب شد.

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر