معاونت فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این معاونت در حوزه رسانه و مطبوعات، درباره پالایش اعضای خانه مطبوعات استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاونت فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان درباره پالایش اعضای خانه مطبوعات استان اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

به استحضار اهالی محترم رسانه استان لرستان می‌رساند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در راستای سیاست‌های وزارتخانه متبوع و عنایت به خواسته جمعی از اهالی رسانه استان مبنی بر پالایش اعضای خانه مطبوعات، اقدام به بررسی دقیق پرونده اعضای خانه مطبوعات و مطابقت آن با قوانین موجود از جمله بند ۴٢ اساسنامه خانه نموده است.

بر این اساس تعدادی از افرادی که پیش از این به عضویت خانه مطبوعات درآمده بودند به دلیل تکمیل نبودن مدارک یا نداشتن شرایط قانونی، عضویتشان به حالت تعلیق درآمده است.

گفتنی است قرار گرفتن در حالت تعلیق به منزله حذف کامل از فهرست اعضای خانه مطبوعات نیست و در همین راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان این حق را برای کسانی که نسبت به تغییر عضویت خود در خانه مطبوعات استان از حالت فعال به تعلیق، درآمده، قائل شده است؛ لذا افرادی که به دلیل نقص مدارک عضویتشان به حالت تعلیق درآمده از روز چهارشنبه(۱۱ آبان ۱۴۰۱) می‌توانند مدارک و مستندات خود را شخصا به واحد مطبوعات و خبرگزاری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تحویل دهند تا درخواست آنها در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

آن دسته از خبرنگاران فعال و اهالی محترم رسانه که تا کنون عضو خانه مطبوعات نبوده‌اند نیز می‌توانند از تاریخ اعلام شده درخواست خود را به همراه مدارک لازم به واحد مطبوعات و خبرگزاری‌های استان ارائه نمایند تا عضویت این افراد نیز به عنوان عضو جدید مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

در پایان تاکید می‌گردد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بنا بر وظیفه ذاتی خود از همه ظرفیت‌ها برای پاسخگویی به دغدغه اهالی رسانه و کمک به توسعه و پیشرفت کمی و کیفی رسانه‌ها استفاده می‌کند و در این راستا برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفته است که با کمک و همراهی اهالی رسانه به دنبال اجرای آن می‌باشد که اقدام اخیر نیز در همین راستا است.