رئیس پلیس آگاهی استان، ازد ستگيری جاعل و کشف يک فقره چک جعلی در شهرستان خرم آباد خبر داد.

چک بانکی

سرهنگ عبدالرضا رخشان در اين باره بيان داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه به دلیل روابط کاری و معامله در قبال مبلغ دو میلیارد ریال، یک نفر یک فقره چک بانکی به وی داده که پس از مراجعه به بانک جهت وصول مشخص گردید که چک مذکور جعلی بوده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی اسناد مورد ادعا را کشف کردند و در اقدامات کارشناسی جعلی بودن اسناد مشخص شد، لذا با هماهنگی قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم دستگير شده در بازجویی فني پليس و مواجهه شدن با دلايل و مستندات به جعل چک معترف و پس از تکمیل پرونده، متهم برای ادامه مراحل قضایی به مرجع خواهان تحویل داده شد.

سرهنگ رخشان در پایان به شهروندان توصيه کرد: قبل از انجام معامله و دریافت چک‌های تضمینی، رمز دار و … از افرادی که کاملا آنها را نمی شناسید، به بانک مراجعه و از اصل بودن چک اطمینان حاصل کنید و همچنین بهتر است تمامی معاملات خود را که با دریافت چک صورت می گیرد، در ساعت کاری بانک‌ها انجام داده تا امکان استعلام چک‌های دریافتی و نقد کردن آنها وجود داشته باشد.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس