سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان آخرین وضعیت اقدامات انجام شده جهت پوشش تلفن همراه در آزادراه خرم‌آباد-اراک را تشریح کرد.

آزادراه

مجتبی صارمی در گفتگو با پایگاه خبری قلم لر بیان کرد: باتوجه به این‌که مشکلات اجرایی در زمینه نصب سایت‌های پوشش تلفن همراه به‌وجود آمد لذا پروژه‌ی بهبود وضعیت آنتن‌دهی پوشش تلفن همراه در آزادراه خرم‌آباد-اراک با تأخیر مواجه شد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، مشکلات مرتفع شده و پروژه در دست اقدام است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان تصریح کرد: دو دکل برای آزادراه خرم‌آباد-اراک در نظر گرفته شده که هر دو در مرحله‌ی اجرا هستند.

صارمی در پاسخ به این سوال که ” آیا با نصب دکل‌های ذکر شده، پوشش کامل صورت می‌گیرد؟” عنوان کرد: طراحی‌ها در راستای حل مشکلات موجود در قسمت های مشخص شده صورت گرفته اند، لکن بایستی پس از تکمیل پروژه پایش‌های مخصوص انجام شود.

صارمی به وضعیت اینترنت برای آزادراه خرم‌آباد-اراک اشاره کرد و گفت: یکی از دکل‌ها با اینترنت ۳G و دیگری با اینترنت ۴G پوشش داده می‌شوند.

وی در پایان اظهار کرد: جاده‌ی مورد نیاز برای این پروژه حدود ٢.۵ کیلومتر می‌باشد و با توجه به موقعیت آن که در بالای تپه قرار دارد، بخش قابل توجه این کار به مرحله‌ی ایجاد جاده اختصاص دارد.

نگین دالوند / پايگاه خبری قلم لر

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه