رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در محل ساختمان بیمارستان عسلیان سابق مرکز درمان ناباروری دولتی احداث می‌شود.

ناباروری

به گزارش پایگاه خبری قلم لر، دکتر بهرام دلفان ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز پزشک آغاز هفته دولت اظهار داشت: بیمارستان عسلیان سابق دارای ساختمان مستهلک و قدیمی بود که آن را با بیمارستان شهید رحیمی ادغام کردیم.
وی افزود: در بیمارستان رحیمی بخش زنان یکی از بهترین بخشهاست و دارای متخصص زنان و بیهوشی بوده و امکانات آن عالی و به روز است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: تاکنون هیچ زن بارداری در این بیمارستان فوت نکرده است که یکی از افتخارات ماست.
دکتر دلفان با بیان اینکه براساس این امکانات به دانشگاه بخش رزیدنتی دادند، خاطرنشان کرد: برای ساختمان بیمارستان عسلیان سابق نیز اعتبار گرفتیم تا آن را نوسازی کنیم و یک مرکز درمان ناباروری دولتی تشکیل دهیم.
وی عنوان کرد: علت عدم پرداخت کارانه ها همکاری نکردن بیمه ها در راستای پرداخت مطالبات دانشگاه است که همین امر هم سبب نارضایتی متخصصین شده و آنها از استان می‌روند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه نسبت به سایر ادارات تغییرات زیادی در دانشگاه انجام داده‌ایم، تصریح کرد: نیرویی که خوب کار می‌کند یک سرمایه است، چرا باید سرمایه ها را هدر دهیم اگر نیرویی خوب کار میکند و رضایت وجود دارد نیازی به تغییر نیست.
دکتر دلفان افزود: باید دیدگاه ها را تغییر دهیم نباید نیروهای خوب را از دست دهیم، ما با جهش های سیاسی کاری نداریم چراکه دولت رییسی متعلق به همه مردم است.
وی از تاسیس بخش الرژی در یکی از بیمارستانهای استان خبر داد و گفت: یک متخصص آلرژی داریم که هفته گذشته صحبت کردیم تا این بخش را تاسیس کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص بیمارستان ۵۱۵ تخت خوابی نیایش، بیان کرد: این بیمارستان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته که برای تکمیل آن وام گرفته شده و با سرعت تکمیل خواهد شد.

دکتر دلفان گفت: موج کرونا در لرستان رو به کاهش است و تاکنون هیچ موردی آبله میمونی در استان نداشته‌ایم.

خبر سیده یاسمن موسوی نژاد