معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: دانشگاه در راستای پیشگیری از اعتیاد رویکرد علمی داشته باشند.

 

اعتیاد

به گزارش پایگاه خبری قلم لر؛ امین گودرزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که امروز در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر وظایف و موارد بسیار زیادی را دنبال می‌کند و اقدامات لازم برای پیشگیری از اعتیاد باید صورت گیرد.

وی تصریح کرد: کلیه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه بر عهده دارند که همه دستگاه‌ها باید نسبت به شرح و وظایفی که برای آن‌ها تعریف شده مطالعه و آگاهی داشته باشند.

معاون فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: جلسه آینده کلی دستگاه‌ها باید در مورد وظایف خود توضیح دهند و در راستای وظایف خود تسلط کافی داشته باشند.

گودرزی اضافه کرد: این شورا ۵ کمیته دارد که تاکنون هیچ‌کدام از کمیته‌ها گزارشی نداشته‌اند انتظار می‌رود تا ۱۰ روز آینده این کمیته‌ها تشکیل و گزارش آن به فرمانداری ارسال شود.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس نقاط آلوده شهر شناسایی و سریع‌تر نسبت به پاکسازی آن اقدام شود.

معاون فرماندار بروجرد ادامه داد: گشت‌های مشترکی که انجام می‌شود حتماً نسبت به مواردی که در راستای مواد مخدر مانند شربت و قرص متادون است برخورد صورت گیرد.

گودرزی با اشاره به کمپ ماده ۱۶، عنوان کرد: برای ایجاد کمپ ماده ۱۶ در شهرستان اقداماتی انجام شده و با کمپ‌های غیرمجاز ماده ۱۵ برخورد شود.

وی اظهار کرد: دانشگاه علاوه بر شرح وظایف خود در راستای پیشگیری از اعتیاد از آن توقع علمی می‌رود که در زمینه آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر کار کارشناسی انجام دهد.

معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی نسبت به این مسئله رویکرد علمی داشته باشند.

  • منبع خبر : ایسنا