مردم همواره عملکرد مدیران و مسوولان را مورد سنجش قرار می‌دهند و از تبلیغات آنچنانی که بعضاً به خود ستایی نیز تبدیل می‌شوند گلایه‌مند هستند.

بنر پراکنی

اخیرا تعدادی بنر به مناسبت انتخاب هیات رئیسه پارلمان محلی در سطح شهر و چند سازمان نصب شده است که توجه نگارنده متن را به خود جلب نموده است!

این بنرها شکل و شمایل متحدی دارند اما زیر نویس آن‌ها متفاوت بوده و عناوینی همانند (جمع دوستان، رئيس سازمان فلان، مسوول منطقه فلان و…) در ذیل آن درج شده است.

همه ما می‌دانیم که در سطح شهر، مطابق قوانین و آیین نامه‌ها، بایستی در سازه‌های از پیش تعیین شده تبلیغات صورت گیرد و از نصب داربست‌ در معابر و… خودداری به عمل آید.

حال اگر شما به عنوان یک کاسب و یا هر شغلی که داشته باشید، چنین عملی از شما سر بزند کمتر از چند ساعت آن بنر را تکه تکه نموده و بعضاً داربست‌هایشان را نیز ضبط مینمایند.

اما در این موردِ استثنا، گویی قانون فقط برای مردم است و برای عده‌ای دیگر چنین نیست!

اساسا بجای اینکه پیام‌های شهروندی، فرهنگی، آموزشی و دینی در سطح شهر به نمایش درآید، اما بنرهای دیگری از جیب بیت المال، صرف چنین کارهایی می‌شود که در نوع خود جای تاسف دارد!

نگارنده این متن اعتقاد دارد که افرادی که در پارلمان به دنبال تصویب قوانین حوزه شهری هستند و(بابت حضور در جلسات آن حقوق و بعضا عیدی ۱۸ میلیونی دریافت می‌کنند) ، خود نیز به قوانین مصوب شده احترام بگذارند و مردم را بیشتر از این، با بنر پراکنی آزرده خاطر نکنند.

مصطفی باقری / پایگاه خبری قلم لر

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان