جانشین پلیس آگاهی استان از دستگيری کلاهبردار و کشف يک فقره کلاهبرداری در پوشش اخذ اقامت کشورهای خارجی به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

کلاهبرداری

سرهنگ علی امیری در اين باره بيان داشت: در پی مراجعه شهروندی به پليس آگاهی استان و اعلام اينکه يک نفر با به‌کارگيری روش‌های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت وي‍‍‍‍ژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد کلاهبردار خود را دارای نفوذ در ادارات دولتی معرفی و اعلام کرده است قادر به اخذ اقامت در کشورهای خارجی می باشد و با این ترفند مبلغ یک میلیارد ریال از متقاضی کلاهبرداری کرده است.
جانشین پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی کلاهبردار را در مخفیگاهش شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
سرهنگ امیری اظهار داشت: متهم در مواجهه با دلايل و مستندات پلیس به یک فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال معترف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
وی در پايان خاطر نشان کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشكوک بلافاصله با مرکز فوريت‌های پليسی ١١٠ تماس حاصل نمایند.

همچنین ببینید :
اردی‌بهشت ماه و کُد سی‌ و‌ سه 
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس