فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از دستگیری قاتل کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

قاتل

سرهنگ فضل‌الله منصوری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک‌فقره درگیری که منجر به مجروح شدن ۲ نفر با سلاح گرم واقع در کوه‌های اطراف روستای سفید خانی حد فاصل ۶۰ کیلومتری شهرستان شده بود، بلافاصله مامورین به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد ۳ نفر به علت اختلاف قبلی با یکدیگر درگیر شدند و احدی از منازعین که با استفاده از سلاح جنگی کلاش ۲ نفر را مجروح کرده بود، قبل از حضور ماموران متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان ادامه داد: پس از انتقال مجروحان به بیمارستان، یک نفر از مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ منصوری بیان داشت: با تلاش های صورت گرفته و اقدامات انتظامی توسط ماموران پرتلاش شهرستان، طی یک عملیات ضربتی و کمتر از یک ساعت قاتل در مخفیگاهش دستگیر و تعداد یک قبضه سلاح به همراه مقادیری فشنگ از وی کشف شد.

وی ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حوادث تلخی گفت: پلیس با اقتدار با افراد هنجارشکن و مخل امنیت برخورد می کند و قطعا دستگاه قضائی نیز اشد مجازات را برای این افراد در نظر خواهد گرفت.

  • نویسنده : سیده یاسمن موسوی نژاد