رئیس پلیس آگاهی استان از دستگيری یک سارق زن با شگرد بیهوش کردن رانندگان و کشف ٢ فقره سرقت اموال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

رانندگان

سرهنگ عبدالرضا رخشان بیان داشت: در پی اعلام سرقت اموال رانندگان از طریق بیهوش کردن آنان در شهرستان خرم‌آباد، موضوع به صورت ويژه در دستور كار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پليس آگاهی استان قرارگرفت.

وی تصريح كرد: ماموران با انجام اقدامات گسترده و اطلاعاتی همه جانبه در نهايت موفق به شناسايی یک سارق زن شده و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگير كردند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس اذعان داشت، تحت عنوان مسافر سوار خودرو‌های عبوری شده و با شگردی خاص و تعارف کردن مواد خوراکی رانندگان را در بین مسیر مسموم و مبادرت به سرقت اموال آنان کرده است.

سرهنگ رخشان در پایان با بيان اينكه متهم تاکنون به ٢ فقره سرقت اموال رانندگان اعتراف کرده است، به شهروندان و به خصوص رانندگان توصیه کرد: هرگز از افراد ناشناس خوراکی و آشامیدنی قبول نکنید، زیرا یکی از شگرد های سارقان مسموم کردن قربانی با مواد بیهوش کننده است و در صورت هرگونه تردد مشكوك افراد و وسايل نقليه بلافاصله از طريق ١١٠ به پليس اطلاع دهند.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس