مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن موافقت با استعفای سجاد شفیعی، در حکمی عزت درگاهی را با حفظ سمت به عنوان مسئول روابط عمومی این اداره کل منصوب کرد.

ارشاد

طی مراسمی با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و رسانه و مسئول حراست، ضمن تقدیر از زحمات سجاد شفیعی، عزت درگاهی به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد.

منصور احمدی در این مراسم ضمن تاکید بر نقش ویژه روابط عمومی در ارتقاء سازمان، گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مدیریت با مخاطبان درون و برون سازمانی، نقش ویژه ای در ارتقاء اداره کل دارد و انتظار می رود مجموعه روابط عمومی در تعامل سازنده با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و مجموعه همکاران، زمینه های این ارتقاء را فراهم نماید.
در بخشی از حکم مدیر کل به مسئول روابط عمومی آمده است: نظر به تجربیات ارزنده شما، انتظار می رود ضمن برقراری ارتباط سازنده با هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه استان، در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
گفتنی است عزت درگاهی از نیروهای پیمانی شاغل در اداره کل و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات است که پیش از این مسئولیت سرای روزنامه نگاران استان، روابط عمومی اداره کل، دبیرخانه دائمی تئاتر استان، ریاست مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، کارشناس امور هنرهای تجسمی و آموزشگاه های آزاد هنری اداره کل را در کارنامه دارد.

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر