مربی تیم دوومیدانی لرستان گفت: مسابقات خرم‌آباد در سطح بین‌المللی بود.

مسابقات

تورج سپهوند در حاشیه مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور که به میزبانی خرم‌آباد در حال برگزاریست، اظهار کرد: دیروز در اولین روز از مسابقات در ماده ۴۰۰ متر آرش صیادی را داشتیم که با رکورد ۴۸ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه مدال طلا گرفت.

وی عنوان کرد: در رشته استقامت متاسفانه نتوانستیم کاری کنیم ولی در ماده ۱۰۰ متر امیررضا معین‌پور با ۱۰ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه بهترین رکورد را زد اما در فینال چون تجربه کم بود و پای او نیز مشکل داشت چهارم شد، اما زمانش قابل قبول بود.

رئیس کمیته مربیان دوومیدانی لرستان گفت: امیدواریم در ماده پرتاب نیزه علی گنجی و دو ۱۰ هزار متر مرتضی بیرانوند بتوانند مدال دیگری را برای تیم ما کسب کنند که در این صورت امید داریم جز سه تیم اول باشیم.

سپهوند تصریح کرد: هر مسابقه‌ای که برگزار شود و بچه‌ها شرکت کنند قطعاً تجربه کسب می‌کنند، اگر در رشته ۱۰۰ متر تجربه بیشتری داشتیم حتماً روی سکو بودیم.

وی ادامه داد: مسابقات خرم‌آباد یکی از بهترین میزبانی‌ها در طول این چند سال بوده، بهترین هتل و امکانات و در سطح بین‌المللی بود، زیرساخت‌ها نیز خوب بوده و امیدواریم بتوانیم میزبانی‌هایی از این دست را داشته باشیم.

مربی تیم دوومیدانی لرستان با بیان اینکه در بحث استعدادیابی برنامه‌های خوبی داریم، گفت: از آموزشگاه‌ها استفاده کردیم و امیدواریم بتوانیم با برگزاری مسابقات استعدادهای خوبی را شناسایی کنیم، الان جوانان و نوجوانان خوبی داریم که با آنها کار می‌کنیم تا بتوانیم برای آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم.

تورج سپهوند در پایان از سیاوش سپهوند، دکتر رحمتی و ایرج سپهوند بخاطر تلاش‌های گسترده در راستای ارتقای سطح دوومیدانی لرستان تقدیر کرد.

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر
  • منبع خبر : ایسنا