فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری سارق خودرو حین سرقت در سطح بازار این شهرستان خبر داد.

سرقت

سرهنگ نبی‌الله قاسمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر دستگیری یک نفر سارق توسط مردم، بلافاصله اکیپ گشت مرکز ۱۱۰ و کلانتری ۱۲ سلمان فارسی در محل حاضر می شوند.

وی افزود: پس از حضور واحدهای گشت، مشاهده می‌شود فردی به هویت معلوم با در دست داشتن یک سوئیچ خودرو اقدام به باز نمودن درب خودرو پراید پارک شده در محدوده بازار می‌نماید و همزمان از یکی از رهگذران می خواهد که اجازه دهد با تلفن همراه وی، با جرثقیل جهت جابه‌جایی خودرویش به تعمیرگاه استفاده کند.

فرمانده انتظامی خرم آباد ادامه داد: به محض حضور جرثقیل جهت جابه‌جایی خودرو، شخص دیگری مدعی می شود که این خودرو متعلق به او می‌باشد و این فرد قصد سرقت داشته که بلافاصله با همکاری مردم در محل دستگیر و مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع و توسط ماموران دستگیر می‌شود.

سرهنگ قاسمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از هوشیاری شهروندان، از مردم درخواست کرد همواره با دقت و هوشیاری لازم مواظب این گونه شگرد های سارقان باشند و در صورت مشاهده موارد این چنینی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس