استاندار لرستان با اشاره به اینکه هم‌افزایی و هم‌پوشانی بین دستگاه‌ها موجب ارتقاء امنیت و احساس امنیت در جامعه خواهد شد، گفت: برای کاهش سرقت ها و پیشگیری از جرائم باید با تلاش مضاعف و جهادی انجام در خدمت‌گزاری به هم استانی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

امنیت

دکتر فرهاد زیویار در جلسه قرارگاه پیشگیری از سرقت که با حضور سردار یحی الهی فرمانده انتظامی لرستان، اعضای شورای تامین و دیگر دستگاه‌های مسئول استان در استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام اول شیعیان حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت شب های پر فیض قدر، بیان داشت: استان لرستان با تلاش پلیس و دیگر دستگاه‌های متولی یکی از استان‌های امن کشور است، اما این کافی نیست و می‌بایست با انجام کارهای جهادی و تلاش مضاعف در صدد ارتقاء بیشتر امنیت شهروندان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌افزایی و هم‌پوشانی بین دستگاه‌ها موجب ارتقاء امنیت و احساس امنیت در جامعه خواهد شد، گفت: برای کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم باید با تلاش مضاعف و جهادی انجام در خدمت‌گزاری به هم‌استانی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: پيشگيری از افزايش انواع سرقت، ايجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در جامعه مهمترين و اصلی ترين هدف اين قرارگاه است.

دکتر زیویار در ادامه به همکاری و مشارکت مردم به ويژه دستگاه‌های متولی با پلیس در پيشگيری از جرائم، به‌خصوص سرقت اشاره و بر نقش مردم در پيشگيری سرقت نيز تاکيد کرد.

وی در بخش ديگری از سخنان خود با تاكيد بر به كارگيری روش‌‍‌های كارآمد و استفاده از تكنولوژی در كشف جرايم، اضافه كرد: تجويز روش‌های سنتی در آينده جوابگوی پيشگيری با معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهد بود.

استاندار لرستان در پایان با بيان اينکه برای دستيابی به اهداف بلند مدت اتخاذ تدابير به‌ روز و كارآمد لازم است، بيان داشت: امنيت مطلوب در سايه تعامل مردم، دستگاه های متولی با پليس به وجود می‌آيد.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس