اخبار لرستان - مدیرانی هستند از هر زاویه‌ای که به آن‌ها نگاه کنید خدمت بی‌منت، دلسوزی، تلاش و تعهد را می‌بینید و هدف آن‌ها رفع مشکلات مردم و معضلات جامعه است.

اخبار لرستان / قلم لر

رازانی

یکی از مدیران استان که اتفاقاً بومی و از باسابقه‌ترین دادستان‌های کشور بوده، سعید رازانی است
رازانی از نام آشناترین مدیران استان لرستان است که در شهر خرم آباد همه او را می‌شناسند تعامل و ارتباط او با رسانه‌ها، زبانزد است
زمانی که دادستان خرم آباد بود علاوه بر وظیفه خود به عنوان یک مدیر بومی دلسوز از سطح شهر بازدید و مشکلات را به دو صورت کتبی و شفاهی به اطلاع دستگاه مربوطه می‌رساند و برای رفع آن‌ها زمان تعیین می‌کرد و حالا که ریاست سازمان بازرسی استان لرستان را بر عهده دارد، رازانی همان است که دادستان بود و همان دلسوزی و تعهد را دارد و علاوه بر وظایف بازرسی باز هم شاهدیم که او با مدیران شهری و استانی در حال بازدید و رفع نواقص و ایرادات شهر است.
هنوز چندماهی از مسئولیت او به عنوان بازرس کل نگذشته بود که بخشی از پل آیت الله کمالوند در سیل تخریب شد و پل تازه افتتاح شده کاکارضا نیز در سیل ۹۸ دو نصف شد، رازانی وقتی اعتراض، انتقاد و نگرانی مردم را دید مثل همیشه وچپای کار آمد و با بازدید‌های روزانه و تماس با مدیران استانی و کشوری موفق شد با تخصیص اعتبار، این دو پل را بعد از مرمت به بهره‌برداری برساند شک نکنید اگر رازانی به این دو پروژه ورود نمی‌کرد حالاحالا‌ها این پل‌ها به بهره‌برداری نمی‌رسیدند.
با نزدیک شدن به نوروز ۱۴۰۱، باز هم شاهد جنب و جوش رازانی بودیم که چندین روز وقت گذاشت و همراه با مدیران از فضا‌های سبز، اماکن تفریحی و گردشگری، مبلمان شهری و… بازدید و دستورات لازم را جهت مرمت آن‌ها صادر کرد، بخشی از رضایت مردم و مسافران و گردشگران حاصل تلاش،‌های شبانه روزی این مدیر بومی است.
رازانی از آن دسته مدیرانی است که برای خدمت به مردم، شب و روز نمی‌شناسد و با بازدید‌های خود هر نوع نقص و ایرادی را ببینید همان جا و در تماس تلفنی با مدیر مربوطه دستور رفع آن را می‌دهد.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

بازرس کل استان لرستان مصداق یک مدیر انقلابی و خدمتگزار است وقتی او را علاوه بر تکالیف و وظایفی که در سازمان بازرسی برعهده دارد می‌بینیم که دغدغه بهتر شدن اوضاع شهر را دارد غبطه می‌خوریم که‌ای کاش جنس مسئولین ما از جنس رازانی باشند تا شهر و استان‌مان زیباتر و آبادتر از الان باشد.
به سعید رازانی بازرس کل استان لرستان و مرد خستگی ناپذیر همه عرصه‌ها خداقوت می‌گویم و برای‌ایشان توفیق و خدمتگزاری بیشتر از خداوند را خواستارم.

محمد فیضی / روزنامه نگار