جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: ايجاد و توليد امنيت مستلزم همکاری و مشارکت تمامی سازمان ها و آحاد مردم با پلیس است.

سرقت

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی در دهمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) با تشریح اقدامات صورت گرفته در بحث ارائه خدمت مضاعف و پیشگیری از سرقت، اظهار داشت: با عنایت به اینکه تمامی شهرستان های استان مملو از حضور مسافران عزیز نوروزی است لذا بایستی بر ارائه خدمات مضاعف انتظامی در بحث انتظام بخشی و کنترل طرح های ترافیکی و پیشگیری از سرقت تاکید کرد.

وی با بيان اينکه برقراری نظم و امنيت در جامعه مستلزم تعامل و همکاری مردم با پلیس است افزود: موضوع سرقت يکی از دغدغه‌های مهم مردم و مسوولان بوده و پليس در اين راستا برنامه‌های ويژه‌ای را در جهت پیشگیری از وقوع انواع سرقت ها در نظر گرفته تا احساس امنيت و رضایت‌مندی را در بين مردم ارتقاء دهد.

جانشین انتظامی استان، خاطر نشان کرد: با توجه به روزهای تعطیل سال و اهمیت حضور پلیس در تمامی زمینه ها به عنوان مجری تامین نظم و امنیت برای شهروندان، برنامه‌ریزی و تدارک برنامه های متنوع در جهت کاهش وقوع جرائم بویژه سرقت از اولویت های اصلی این فرماندهی است.

این مقام انتظامی لرستان، برقراری امنیت، انتظام بخشی و ارائه خدمات انتظامی_ترافیکی را ماموریت اساسی پلیس به‌خصوص در ایام تعطیلات نوروز برشمرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان در این زمینه به صورت کاربردی توجه داشته و همه اقدامات را برای تحقق این اهداف به کار گرفته است.

سرهنگ ابدال چگنی در پایان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رفتار مناسب پلیس با شهروندان، گفت: رفتار پلیس باید همراه با اخلاق اسلامی و سعه صدر باشد و همچنین نظارت و آموزش می‌بایست توسط مسوولان و فرماندهان به صورت مستمر مد نظر قرار گیرد.

همچنین ببینید :
اردی‌بهشت ماه و کُد سی‌ و‌ سه 
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس