دکتر دارایی معاون غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان از بیمارستان های امام خمینی (ره) الشتر و ابن سینا نورآباد بازدید کردند.

معاون وزیر بهداشت

در این بازدید گزارشی از مهمترین مشکلات و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان در شهرستان های الشتر و نورآباد به دکتر دارایی معاون وزیر و دکتر دلفان رئیس دانشگاه ارائه شد.

دکتر حسنوند رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله با اشاره به پیگیری های نماینده سلسله و دلفان در مجلس، اظهار داشت: با توجه به جمعیت بخش فیروزآباد، خواستار راه‌اندازی اورژانس در شهر فیروزآباد هستیم که نیاز به داشتن ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موبایل آمبولانس برای رسیدگی بهتر به بیماران شهرستان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه به تجهیزات و لوازم مورد نیاز بیمارستانی و راه‌اندازی بخش سی سی یو و پست سی سی یو جدید نیز نیازمندیم، بر ایجاد کلینیک تخصصی دندانپزشکی در شهرستان نیز تاکید کرد.

دکتر دارایی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز بر رفع این مشکلات و تسریع در انجام خواسته‌های مطرح شده، قول مساعد داد.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان