هلدینگ انرژی گستر سینا یکی از هلدینگ‌های بزرگ در حوزه انرژی است که ظرفیت احداث پروژه‌های بزرگ در این حوزه را دارد.

انرژی

این هلدینگ که وابسته به بنیاد مستضعفان است از جمله شرکت‌های مادر تخصصی در حوزه نفت و گاز است که تا کنون فعالیت‌های اثر بخش و مهمی در حلقه‌های مختلف زنجیره نفت و گاز کشور انجام داده است.

با توجه به ظرفیت بالای هلدینگ انرژی گستر سینا، فرهاد زیویار استاندار لرستان به همراه معاون اقتصادی خود پای مذاکره با مدیرعامل این هلدینگ نشست تا زمینه سرمایه‌گذاری آن را در استان لرستان فراهم آورد.

استاندار لرستان در این رابطه گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان، به دنبال آن هستیم تا با حضور سرمایه‌گذارانی مانند هلدینگ انرژی گستر سینا پروژه‌هایی را در این حوزه برای لرستان تعریف کنیم.

دکتر زیویار افزود: با برنامه ریزی مناسب بدنبال فراهم کردن حضور سرمایه‌‌گذاران در لرستان هستیم و در این زمینه ضمن فراهم کردن زیرساخت‌ها و شرایط سرمایه‌گذاری، تمام موانع و مشکلات پیش رو را بر‌ می‌داریم.

وی تاکید کرد: مدیران استانی موظف شده‌اند تمام اقدامات لازم برای کمک به حضور و فعالیت هلدینگ‌ها و سرمایه‌گذارها را انجام دهند و ما نیز در سطح ملی پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در دیدار امروز با مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا مذاکرات خوبی برای فعالیت این هلدینگ در استان لرستان صورت گرفت و راهکارهای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی استان بررسی شد.

زیویار در پایان از پیگیری مداوم برای حضور سرمایه‌گذاران در حوزه اقتصادی استان تاکید نمود و گفت: امیدواریم این تلاش‌ها بزودی منجر به خبرهای خوبی برای مردم استان شود.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان