استاندار لرستان با حضور در تهران، جلسه‌ای به منظور مشارکت بانک صنعت و معدن در پروژه های استان با مسئولین این بانک برگزار کرد.

مصوبات

دکتر زیویار در خصوص چگونگی مباحث مطرح شده در جلسه، گفت: پس از سفر یک روزه دکتر وحیدی به استان و انجام برنامه های مختلف که شامل بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان های کوهدشت و پلدختر بود و به منظور پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور، امروز جلسه‌ای با حضور مسئولین بانک صنعت و معدن در تهران برگزار گردید.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این جلسه پیگیری جذب منابع و مشارکت بانک صنعت و معدن در تکمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی استان بود که مذاکرات خوبی در این رابطه انجام شد.

استاندار لرستان ادامه داد: در این جلسه که با حضور مهندس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و سایر اعضای تیم اقتصادی استانداری همراه بود، موضوعات مربوط به ۶ طرح صنعتی و اقتصادی مهم استان شامل کارخانه دارو سازی بایر افلاک، سیمان‌ سفید زاگرس، ماشین سازی کیهان خرم‌آباد، ماشین سازی لرستان، لاستیک نیکرو گسترش و یخچال سازی خرم آباد مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.

زیویار افزود: پس از بررسی موارد مطرح شده در جلسه، موضوع مساعدت و همکاری بانک صنعت و معدن جهت تکمیل این پروژه ها از مهم‌ترین موارد قابل پیگیری بود که مدیرعامل بانک مذکور در این رابطه قول مساعد داد.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه سیمان سفید ازنا، دارو سازی بایر افلاک و ماشین سازی خرم آباد از مهم‌ترین طرح هایی بودند که پس از بررسی مورد موافقت بانک جهت پرداخت منابع قرار گرفت.

استاندار لرستان در پایان تاکید کرد: با توجه به سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور به استان و مصوبات ابلاغی، پیگیری جدی مصوبات و به نتیجه رساندن آنها را از مهم‌ترین اولویت کاری خود می‌دانیم و با جدیت پیگیر تحقق مصوبات سفر هستیم.