مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، تیم بهداشتی، درمانی بسیج جامعه پزشکی به به سرای سالمندان " صدیق" خرم آباد اعزام‌شده است.

سالمندان

سرهنگ پاسدار عبدالوحید ملک آرا در این رابطه اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و به همت کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید مدنی و سپاه ناحیه خرم‌آباد، تیم بهداشتی، درمانی گروه جهادی شهید رهنمون بنام شهید والامقام سلیمانی به سرای سالمندان “صدیق” خرم آباد اعزام شد.

وی افزود: این گروه شامل پزشک عمومی، مشاوره مددکاری،پرستار و دارویار است که با وسایل و تجهیزات موردنیاز تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در این اعزام گفت: در این طرح پایش سلامت ۷۰ نفر از سالمندان در قالب ویزیت رایگان، مشاوره مددکاری ،کنترل فشار خون و قند خون ، دارو، غربال گری کووید۱۹ توسط کارشناسان مربوطه بصورت رایگان انجام شد.

ملک آرا در پایان عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با پزشکان متخصص، ارجاع ۱۰ نفر در معرض خطر بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، داخلی و آنکولوژی و پوست به سطح تخصصی بصورت رایگان از دیگر خدمات خداپسندانه در این اعزام می‌باشد.