آخرین پرواز مسیر خرم‌آباد-مشهد پنجشنبه نهم دی انجام و پس از آن این مسیر پروازی حذف خواهد شد.

مشهد

به‌رغم مساعدت و همراهی شرکت هواپیمایی پارس ایر، متأسفانه به دلیل عدم استقبال مردم، پروازهای خرم‌آباد – مشهد مقدس از پنجشنبه نهم دی‌ماه ١۴٠٠ از این مسیر پروازی حذف خواهد شد.

بر اساس این گزارش هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور پروازهاي خرم‌آباد به مشهد مقدس قطع شده بود که با پيگيری‌های انجام شده، شرکت هواپیمایی پارس ایر جهت برقراری این پروازها از آبان ماه سال جاری اعلام آمادگی و این پروازها طی دو روز از ایام هفته برقرار شد.

حال با گذشت کمتر از دو ماه، به دلیل عدم استقبال مردم و همچنین عدم نتیجه بخش بودن مذاکرات مسوولین استانی جهت رایزنی با ایرلاین ها، آخرین پرواز روز پنجشنبه نهم دی ١۴٠٠ انجام و پس از آن این مسیر پروازی حذف خواهد شد.

ضریب ۶۶ درصدی پذیرش مسافر در این مسیر عدد پایینی است

مدیر فرودگاه خرم‌آباد ضمن تائید این خبر گفت: مطابق برنامه پروازی اعلام‌شده برای هفته بعد فرودگاه شهدای خرم‌آباد و پیرو پیگیری انجام شده، آخرین پرواز مسیر خرم‌آباد به مشهد انجام خواهد شد و این پروازها مجدداً کنسل می‌گردد.

علی کاملی افزود: دلیل آن را عدم استقبال مناسب از این پروازها را عنوان داشتند.

وی افزود: این پروازها با پیگیری فراوان از هشتم آبان‌ماه روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه با هواپیمای ۴۸ نفره برقرار شده بود و تعداد ۱۲۱۰ نفر از این پرواز استفاده نمودند.

کاملی میزان ضریب پذیرش مسافر را ۶۶ درصد اعلام کرد که عدد پایینی می‌باشد.

بدون شک استمرار پروازهای روزانه عتبات عالیات و به‌خصوص مشهد مقدس از مطالبات مردم لرستان است و لازم است مدیران ارشد استان ضمن مذاکره مجدد با ایرلاین ها، تسهیلات لازم را برای فعالیت شرکت‌های هواپیمایی و ایریلاین ها در لرستان فراهم نمایند.

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • منبع خبر : یافته