نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت برگزار شد، گفت: وضعیت نامناسب و اندوه‌بار لرستان نیازمند نگاه ویژه هیات دولت و همراهان است تا بتوان آینده روشنی را برای مردم این خطه رقم زد.

وضعیت

سیداحمد رضا شاهرخی در جلسه شورای اداری که با حضور رییس جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم در خرم آباد برگزار شد خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: همان طوری که امروز وضعیت لرستان را مشاهده کردید، اوضاع این استان اندوه‌بار است و همان گونه که پیش‌تر نیز بیان داشتید لرستان نیازمند نگاهی ویژه است باید گفت امیدواریم با نگاه ویژه هیات دولت و همراهان شما این استان را جزو استان‌های ویژه قرار دهید.

وی ادامه داد: استان لرستان به چنین نگاهی نیازمند است با این وجود باید گفت لرستان از ظرفیت‌های قابل توجهی هم برخوردار است که می‌توان با تکیه بر آن ها به افق‌های روشنی رسید.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به ظرفیت ۱۲ میلیارد متر مکعبی آب استان لرستان گفت: این تقاضا را داریم لرستان نیز در کنار استان‌های دیگر که مساله آب دارند قرار گیرد و با نگاهی خاص در این زمینه به لرستان توجه شود.

به گفته حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرخی، می‌توان با تکیه بر گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی که دل در گرو مقام معظم رهبری و نظام دارند و علافه‌مند به رییس جمهور مردمی هستند، با خرد جمعی و انسجام آینده موفقی برای لرستان رقم زد.

 

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان