شرکت فجر صفا لرستان، یکی از بزرگترین مجتمع‌های تولیدی، تحقیقاتی و گردشگری ایران و خاورمیانه است که با رویکردی دانش ‌بنیان، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه این خطه از کشور را به عنوان رسالت خود مد نظر قرار داده است. این مجموعه بزرگ و مدرن، امروز با انجام مطالعات و پژوهش‍های علمی و مطالعات […]

شرکت فجر صفا لرستان، یکی از بزرگترین مجتمع‌های تولیدی، تحقیقاتی و گردشگری ایران و خاورمیانه است که با رویکردی دانش ‌بنیان، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه این خطه از کشور را به عنوان رسالت خود مد نظر قرار داده اسکشت و صنعت لرستانت.

این مجموعه بزرگ و مدرن، امروز با انجام مطالعات و پژوهش‍های علمی و مطالعات تخصصی، پروژه‌‍‌های متعددی را در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و گردشگری، مبتنی بر تحلیل فناوری و رصد بازار با رویکرد بین‌المللی طراحی و اجرا نموده و امیدوار است با برنامه‌ریزی دقیق و پشتوانه مردم و مسئولان، در تحقق آرمان کشاورزی و دامداری، دانش‌بنیان و رقابت‌پذیر در سطح کشور تلاش نماید. ما متعهد و مصمم هستیم تا ضمن حفظ و بهبود منابع طبیعی و محیط زیست و رعایت حقوق شهروندان و کارکنان، به سهم خود در افزایش تولید و اشتغال کشور و بومی‌سازی تکنولوژی‌های روز دنیا در درون کشورکمک نماییم.

کشت و صنعت لرستان

شرکت کشت و صنعت لرستان در سال ۱۳۵۴ با مصوبه کمیسیون پارلمانی مجلس توسط وزارت کشاورزی وقت با نام مجتمع گوشت و با هدف خرید و پرواربندی دام های مازاد عشایر تاسیس و تامین بخشی از پروتئین کشور راه اندازی شد و در سال ۱۳۹۳ به بخش خصوصی واگذار شده و فعالیت جدی خود را در بخش های مختلف کشاورزی ، دامپروری و گردشگری شروع نموده و انشاالله در یک دوره ۵ تا ۷ ساله طی سه فاز مختلف تکمیل و تجهیز خواهد شد.

ره آوردهای فجر صفا

استفاده بهینه از منابع ملی

اشتغالزایی پایدار

انتقل دانش روز دنیا

ایجاد الگویی موفق در توسعه صنایع غذایی

معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری استان لرستان

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟

کشت و صنعت لرستان