به منظور توسعه شبکه تلفن همراه، سایت BTS همراه اول در روستای آب باریک سفلی از توابع شهرستان الیگودرز با فناوری 2G افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تلفن

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، سایت تلفن همراه آب باریک شهرستان الیگودرز با حضور دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ، مهندس حیدری مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان ، معاون فرماندار، مهندس داوودی معاون شبکه مخابرات منطقه لرستان ، مهندس رجبی ریاست مخابرات الیگودرز ، مهندس میرزایی ریاست اداره مخابرات شهرستان سلسله و جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

مهندس داوودی معاون شبکه مخابرات منطقه لرستان ضمن تقدیر از حضور نماینده محترم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه گسترش و توسعه زیرساخت ها و شبکه های ارتباطی را از مهم ترین گام های پیشرفت همه جانبه درسطح استان به شمار آورد و گفت: با ارائه خدمات با کیفیت و گسترش پوشش شبکه همراه در روستاها با تلاش کارشناسان متخصص مخابرات منطقه لرستان سایت آب باریک با فناوری۲G نصب و راه اندازی گردید و با نصب و راه اندازی این سایت ساکنان روستای آب باریک سفلی روستاهای همجوار از نعمت تلفن همراه برخوردار شدند.

روستاییان دراین منطقه می‌توانند از اینترنت و خدمات مخابراتی این سایت بهره مند شوند.

وی افزود : این سایت با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات USO تامین شده است.

دکتر خدابخشی نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم ضمن دیدار با اهالی با تقدیر از زحمات و خدمات مخابرات منطقه لرستان اظهار امیدواری کردند پروژه‌های آتی نیز هر چه سریعتر در شهرستان الیگودرز مورد بهره برداری قرار گیرند.

گفتنی است با پیگیری نماینده شهرستان الیگودرز و موافقت وزارت ارتباطات و اهتمام مسئولین ذیربط و در ادامه نصب و راه اندازی دکل های مخابراتی تلفن همراه، سایت مخابراتی منطقه آبباریک از توابع بخش بربرود شرقی شهرستان الیگودرز احداث و راه اندازی شد. و روستاهای آبباریک علیا و سفلی، عشایر منطقه و بخشی از جاده دسترسی به پیست بین المللی اسکی تمندر تحت پوشش آنتن دهی مطلوب تلفن همراه اول قرار گرفتند.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟