بهداشت و درمان لرستان را قربانی منافع گروهی نکنیم.

دلیل

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در استان

جناب آقای زیویار استاندار محترم لرستان

مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت

بی شک دولت مردمی آیت الله رییسی به دنبال رفاه نسبی برای همه جامعه و توزیع عادلانه ثروت به طور گسترده در همه نقاط کشور است.
همچنان که رییس دولت در انتخاب دولتمردانش از طیف های سیاسی مختلفی استفاده کرد به تبع استاندارانش باید نگاهی فراگیر به ابعاد کلی جامعه داشته باشند و خود را اسیر یک گروه و یا طیف خاص نکنند، چرا راه تک صدایی چیزی جز سوختن زمان و خرابی نتیجه دیگری در بر نداشته است.

اینک که صدای تغییر مدیران در چهار گوشه استان شنیده می شود و گروه و دسته های مختلف به دنبال کسب قدرت هستند و در این رهگذر حوزه بهداشت و درمان نیز در این چند روز گذشته دست خوش این شایعات شده است لازم دیدم چند سطری را از وضعیت بهداشت و درمان استان جهت تنویر افکار عمومی و شما بزرگواران بیان کنم.

شاید بی اغراق خدمات کمتر از سه ساله دکتر نیکبخت در استان لرستان نشان از یک مدیر انقلابی که در طراز مدیران انقلاب اسلامی تعریف شده است نشان بدهد که خدمات ماندگاری در تاریخ بیش از سی ساله دانشگاه علوم پزشکی لرستان باشد.

دکتر نیکبخت در طول خدمتش نشان داد یک مدیر عملگرا است و بیش از آنکه به جناح و گروه و دسته فکر کند به توسعه زیرساختی، توانمند سازی نیروی انسانی و رفاه پرسنلی توجه بیشتری دارد به طوری انتخاب مجموعه مدیرانش از طیف ها و سلایق سیاسی و اجتماعی متفاوتی هستند که بیشتر از میان نیروی های کم حاشیه و توانمند دانشگاه برگزیده شده اند.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟

بر کسی پوشیده نیست در شرایطی که تحریم های همه جانبه استکبار جهانی شرایط را برای همه سخت کرده است ، دکتر نیکبخت توانست بیش چندین دستگاه ام ار ای که تا قبل از ورود ایشان در استان فقط یک دستگاه دولتی وجود داشت آن را به بیش از پنج دستگاه ارتقا دهد.

شاید سالها بود دستگاه سی تی آنژیوگرافی یک آرزوی محال برای مردم لرستان بود که این دستگاه با پیگیری های دکتر نیکبخت در مرکز استان در حال راه‌اندازی است.
دستگاه تشخیصی سی تی اسکن که تا قبل از ورود ایشان به کمتر از انگشتان یک دست می‌رسد حالا بیش از پانزده دستگاه سی تی اسکن در استان در حال فعالیت است.

و شاید بیش از ده ها مورد دیگر که در حوصله این یاداشت نمی گنجند.

جناب آقای زیویار
مگر دولت مردمی آیت الله رییسی به دنبال رفاه و آسایش نسبی جامعه نیست از کجا می توان مدیری مانند دکتر نیکبخت سراغ داشت که در سه سال گذشته بهترین شرایط پرداخت پرسنلی را فراهم نموده است و شرایطی به وجود آورده است که بیش از پانزده هزار کارمند دانشگاه علوم پزشکی لرستان دغدغه معیشتی نداشته باشند.

مجمع محترم نمایندگان استان لرستان نیک می دانید که این توسعه برای همه استان در ابعاد بهداشتی و درمانی بوده است و همه شهرستان ها از این نعمت ها برخوردار بوده اند.

انتظار می رود شرایطی پیش بیاید تا این مدیر عملگرای انقلابی به خدمات خود در حوزه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در استان لرستان ادامه بدهد تا شاید لرستان بعد از سالها کم برخورداری از نظر بهداشتی و درمانی به نقطه ایده آلی در طراز استان های برخوردار برسد.

 

شنبه هشتم آبان ماه ۱۴۰۰

سهراب صدر
فعال اجتماعی و فرهنگی

 

  • نویسنده : سهراب صدر