سردار دکتر علی مویدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و از گزینه‌های پیشین استانداری لرستان با صدور بیانیه‌ای، از فرهاد زیویار گزینه فعلی دولت سیزدهم جهت استانداری لرستان حمایت کرد.

استانداری

دکتر علی مویدی خرم‌آبادی در این بیانیه، ضمن انتقاد از بداخلاقی‌های صورت گرفته توسط برخی چهره‌های سیاسی و اجتماعی در فضای حقیقی و مجازی، با تجمید از دکتر فرهاد زیویار «گزینه مطرح استانداری لرستان»، خواستار همراهی نحبگان و افکار عمومی با این چهره علمی و اجرایی شد.

در بیانیه سردار دکتر علی مویدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و از گزینه‌های پیشین سکانداری استانداری لرستان خطاب به مردم، چهره‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایتمدار استان لرستان، اینک که به لطف خداوند متعال و عزم دولت مردمی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی «دامه برکاته»، فرزند لرستان دکتر فرهاد زیویار منتخب سکانداری استانداری آن خطه شده است، باید با پرهیز از بداخلاقی‌ها، زمینه حضور نخستین استاندار بومی سرزمین پدری را به نیکی فراهم آورد.

اینجانب به عنوان سرباز ولایت و فرزند کوچک لرستان، با رخصت از نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، مجمع محترم نمایندگان استان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی، نخبگان علمی و فرهنگی و اجتماعی و اقشار مختلف استان، سوابق علمی، عملی و اجتماعی دکتر فرهاد زیویار را ارج نهاده و شهادت می‌دهم که با انتخاب و معرفی ایشان به عنوان استاندار لرستان، بسیاری از کاستی‌ها برطرف شده و در سایه وحدت، زمینه توسعه همه‌جانبه استان فراهم خواهد آمد.

ولایتمداری، برخورداری ایشان از روحیه برنامه‌ریزی جهت انجام امورات تشکیلاتی، صداقت، پاکدستی، مردم‌داری و انجام کارهای عملی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، تنها بخشی از داشته‌ها و توانمندی‌هایی است که می‌توان در شخصیت جناب دکتر فرهاد زیویار جستجو کرد، لذا بر این باورم که ایشان می‌تواند به عنوان نخستین استاندار بومی لرستان، در زمره استانداران خوش نام و نشان این خطه قرار گیرد.

در پایان، ضمن احترام به زحمات و خدمات همه دلسوزان، خود و همگان را به وحدت رفتاری و گفتاری دعوت کرده و از عزیزان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر می‌خواهم که با رای اعتماد به دکتر فرهاد زیویار، ایشان را مامور رفع مشکلات چند دهه لرستان محروم و مظلوم، و مسوول توسعه همه‌جانبه آن سامان نمایند.

توفیقات همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و لرستان بیدار را از خداوند متعال مسئلت دارم.

فرزند کوچک لرستان

علی مویدی خرم‌آبادی

گفتنی است، دکتر علی مویدی خرم‌آبادی، پس از تایید صلاحیت توسط مراجع ذیربط، از جمله گزینه‌های معرفی شده به وزارت کشور دولت سیزدهم، جهت تصدی استانداری لرستان بود.