سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: با عنایت به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص برخی گرانی‌ها، نمی‌شود که مردم هم گرانی را تحمل کنند و هم گران‌فروشی را، لذا در این مسیر از ظرفیت بسیج مستضعفین مدد خواهیم گرفت.

به گزارش قلم لر، بختیار رازانی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در آئین معرفه خود، گفت: برای کنترل بازار و پیشگیری از احتکار کالا در لرستان، علاوه بر ظرفیت‌های موجود سازمانی، از ظرفیت بسیج مدد می‌گیریم.

وی، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، علاوه بر اقدامات بازدارنده سازمانی، مدد از نیروی مقاومت بسیج، بسیج اصناف، و عزیزان سپاه حضرت ابالفضل (ع) استان جهت کنترل بازار و پیشگیری از احتکار کالا در لرستان است که انشاالله طی روزهای آتی، جلسه‌ای در این خصوص برگزار خواهیم کرد تا زمینه همکاری دوجانبه با این نهاد مردمی و انقلابی فراهم شود. چراکه نمی‌شود مردم هم گرانی را تحمل کنند، هم گران‌فروشی را.

رازانی، افزود: وقتی ستاد تنظیم بازار بر روی کالاها قیمت‌گذاری می‌کند، دیگر نباید به مبادی عرضه اجازه داد محصولات را بیش از قیمت مصوب عرضه کنند.

مقابله با گران فروشی و احتکار کالا در لرستان اولویت ما است

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، تاکید کرد: در حوزه تجارت همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم رهنمود فرمودند ما با گرانی برخی اقلام روبرو هستیم. یکی از وظایف و البته برنامه‌های ما تنظیم بازار است. اگرچه برخی اقلام گران شده، اما آن چیزی که ما باید با آن مقابله کنیم، گران فروشی است.

رازانی

لرستان، شاید صنعتی نباشد، اما استانی معدنی است

وی، ادامه داد: استان لرستان شاید یک استان صنعتی نباشد اما، به طور علمی و عملی می‌گویم که لرستان، یک استان معدنی است. واقع شدن روی زون سنندج – سیرجان، وفور منابع معدنی، ما را به یک استان معدنی تبدیل کرده که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟

سرپرست سازمان صمت لرستان، گفت: انتصابات در این سازمان بر اساس شایسته‌سالاری صورت خواهد گرفت، شاخص‌هایی همچون تعهد، تخصص و تجربه، ۳ مولفه ما جهت بکارگیری نیروی انسانی درون سازمانی است. لذا هر یک از همکاران که دارای این مولفه‌ها باشند یقیناً در بدنه مدیریتی بکارگیری خواهند شد و بنده به عنوان خادم مردم در این مجموعه، از این ظرفیت‌ها استقبال خواهم کرد. انشاالله همه با هم، در مسیر توسعه همه‌جانبه لرستان اقداماتی انجام دهیم که سرانجام کار، خشنودی خداوند متعال، عموم مردم، اقشار آسیب‌پذیر جامعه، صنعتگران، معدن‌کاران، تجار و بازرگانان، مسوولان وزارتی و مدیران ارشد استان فراهم آید.

بختیار رازانی سرپرست سازمان صمت لرستان شد

  • منبع خبر : صدر اخبار