تجهیزات اینترنت با تکنولوژی 3G و 4G در ۱۷ سایت تلفن همراه در شهرستان پلدختر نصب و راه اندازی شد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت : در راستای خدمت رسانی به هم استانی های عزیز لرستانی ، پوشش شبکه همراه اول در کلیه نقاط استان در حال توسعه است.

همراه اول

سید محمد قاسمی اظهار داشت : با همت شبانه روزی تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه لرستان در اجرای طرح توسعه ارتباطات سیار ، از آذرماه سال ۱۳۹۸ تا کنون با به روز رسانی و ارتقای تجهیزات فنی سایتهای bts همراه اول در سطح استان، پهنای باند شبکه این اپراتور جهت استفاده بهینه مشترکین از خدمات تلفن همراه افزایش یافته است.

وی افزود: در این راستا ۱۷ سایت bts تلفن همراه در شهرستان پلدختر به نسل سوم تلفن همراه(۳G) و نسل چهارم تلفن همراه (۴G) تجهیز شده و روند بروزرسانی و ارتقاء شبکه ارتباطات سیار در حال انجام است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان یادآور شد: این اقدامات تاثیر بسزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای سرعت و کیفیت اینترنت همراه اول در شهرستان پلدختر را خواهد داشت.

گفتنی است با نصب این تجهیزات مشترکین مناطق افرینه ، آهو رخش ، بن لار ، پارک جانبازان ، پران پرویز ، پل زال۴ ، تنگ فنی ، تی وی جلگه ، خرسدر ،رنگین بان ،سد پاعلم ،سراب حمام ،کمیته امداد ،کوی بسیجیان ،گوری بلمک و هلوش می توانند از خدمات اینترنت تلفن همراه با تکنولوژی ۳G و ۴G همراه اول استفاده نمایند .

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه