مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با انتشار پیامی از همراهی مردم برای مدیریت مصرف بهینه آب شرب در فصل تابستان قدردانی نمود.

به گزارش قلم لر، مدیرعامل این شرکت با انتشار پیامی از همراهی و همکاری صمیمانه مردم در مدیریت مصرف مصرف بهینه آب شرب در فصل تابستان قدردانی و تشکر کرد.

آبفا لرستان

حمید رضا کرم وندمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در این پیام ضمن اشاره به شرایط خاص تابستان امسال گفت: در فصل گرما و همچنین اولین تابستان بعد از یکپارچه سازی در سطح شرکت های آب و فاضلاب موجب شده بود تا همکاران ما در همه قسمت ها شرایط فوق العاده ای را تجربه کنندکه خوشبختانه با توکل به خداوند متعال و برنامه ریزی دقیق و پای کار بودن تمام نیروهای شرکت و از طرفی همراهی و همکاری مناسب اکثریت مردم شریف استان توانستیم با کمترین مشکل ممکن فصل گرم سال را به پایان برسانیم که جا دارد بابت این همراهی و حمایت مردم ، شرکت از زحمات خدمتگزاران خودشان در شرکت آب و فاضلاب بی نهایت تقدیر و سپاسگزاری نماییم و اگر مشترکی بنابر هر دلیلی دچار رنج و مشکلی در تامین آب شرب و ارائه خدمات به موقع در طول این ایام شده ضمن عذرخواهی این وعده را خواهیم داد که با تلاش گسترده و اقدامات بهتر تمامی ضعف های موجود را به قوت تبدیل و شرایطی را مهیا نماییم که در تابستان آینده شاهد این کمبودها نباشیم.

حمیدرضا کرم وند در ادامه اشاره ای به وضعیت میزان مصرف آب شرب در استان در شش ماه اول سال ۹۹ کرد و گفت:مردم استان در شش ماهه اول سال جاری ۶۳۵۴۸۴۷۱ میلیون مترمکعب آب شرب مصرف نموده که به نسبت شش ماهه سال گذشته شاهد افزایش مصرف در استان بوده ایم.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

وی توصیح داد که در واقع با توجه به پیش بینی ما و ادامه ویروس کرونا انتظار تابستان سختی را درخصوص مصرف آب داشته ایم ولی با اقداماتی که در نظر گرفته بودیم و بالابردن تاب آوری تاسیسات و تقسیم بندی نیروهای اتفاقات شرکت کمترین مشکل را در حوزه تامین آب شرب داشت . در همین بازه زمانی حدود ۱۰۰ روستا که دارای مشکلاتی گوناگونی در بحث شبکه آبرسانی داشتند که با استفاده از تجهیز و حفر چاه ،مهندسی معکوس الکتروپمپ،احداث مخزن،احداث خط انتقال و لوله گذاری و ویدئومتری و احیای چاه آب مشکل آنها را حل نمودیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص وضعیت شهرها نیز گفت: خوشبختانه در سطح شهرهای استان مشکل خاصی وجود نداشت و وضعیت شبکه آب شرب ،پایدار بود مگر در مواردی که تعمیرات یا شکستگی ناگهانی اتفاق می افتاد که آن هم به سرعت رفع می گردید.

وی در پایان از هم استانی های خود درخواست نمود که هرگونه حادثه در بخش آب را در شبانه روز به سامانه ۱۲۲ شرکت اطلاع داده تا همکاران در کوتاهترین زمان ممکن اقدام و رفع مشکل نمایند .

لازم به ذکر است که تعداد مشترکین شرکت آب و فاضلاب در بخش شهری ۴۲۳۵۷۹ هزار مشترک و در بخش روستایی ۱۳۹۲۸۲ هزار مشترک آب می باشد.