فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بر لزوم توزیع عادلانه خدمات شهری در خرم‌آباد تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار قلم لر، سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی صبح یکشنبه ۶ مهرماه در جلسه گرامیداشت حماسه‌سازان دفاع مقدس که به میزبانی شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: محله‌های محروم همانند سایر محلات باید دارای مبلمان، پارک و… باکیفیت باشند.

سردار کشکولی

وی افزود: درزمینهٔ نام‌گذاری معابر سطح شهر، جلسات متعددی را برای استفاده از نام مبارک شهدا برگزار کردیم چراکه ما به شهدا نیاز داریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بابیان اینکه المان‌های سطح شهر بایستی بر مبنای استفاده از مشاهیر، علما و بزرگان ما باشد، افزود: نصب المان پاکبان در خیابان ساحلی، اقدام ارزشمندی توسط شهرداری خرم‌آباد بود.

سردار کشکولی در بخشی از سخنان خود به خدمات سپاه به مردم محروم اشاره کرد و گفت: یکی از کارهایی که سپاه در سال‌های گذشته انجام داده راه‌اندازی دهکده مقاومت در پادگان حمزه سابق بوده که در کشور بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه دهکده مقاومت متعلق به تمام مردم شهر است، افزود: ۳۲ پروژه در این مکان تعریف‌شده و البته نیاز به فضاسازی‌هایی هم دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) خاطرنشان کرد: در دوران شورا و شهردار گذشته تقاضای رسیدگی درزمینهٔ خدمات شهری به این مجموعه را داشتیم که متأسفانه اجرایی نشد.

سردار کشکولی تصریح کرد: در برنامه‌های زمان‌بندی‌شده، این مکان در اختیار جوانان و نوجوانان مناطق محروم سطح شهر قرار می‌گیرد.

خبر و عکس: مصطفی باقری

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر
  • نویسنده : مصطفی باقری