طی حکمی از سوی رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی، سرپرست حراست اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان منصوب شد.

راه و شهرسازی لرستان

به گزارش پایگاه خبری قلم لر،  طی حکمی از سوی محمد مهدی فاطمی پور رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی، داوود فولادوند به عنوان سرپرست حراست اداره کل راه و شهرسازی لرستان منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید حراست راه و شهرسازی لرستان امروز صبح با حضور رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان و تنی چند از مسئولان برگزار شد.

در این جلسه رضا خالقی ضمن برشمردن اهمیت مسئولیت حراست، بر تشخیص صحیح و تمیز دادن مسائل و اولویت بندی اهداف تاکید کرد و گفت: نقش حراست نقش کلیدی است که بعنوان بازوی اجرایی و نظارتی مدیریت می باشد. و با توجه به اینکه در قلب تشکیلات سازمان واقع شده است وظایف خطیری را بر عهده دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، تعامل بین نیروهای این اداره را در راستای بهبود کارها دانست و با اشاره به تعامل خوب حراست با مجموعه اداره کل، بر همدلی و رفاقت بین همکاران بیش از پیش تاکید کرد.

وی به رئیس تازه منصوب شده توصیه کرد: مسائل و مشکلات بصورت ریشه ای و با هوشیاری کامل پیگیری و از جزئی نگریی پرهیز شود و با ایجاد آرامش، کنترل و نظارت دقیق فضایی مناسب برای سیاست گذاری های سازمان فراهم شود و بدین طریق سالم سازی اداری بصورت هدفمند و با سرعت انجام پذیرد.

خالقی ابراز خرسندی کرد که این انتصاب از بدنه ی مجموعه اداره کل راه وشهرسازی استان لرستان بوده است چرا که باآشنایی کامل از حوزه های کاری مختلف و پرسنل اداری، بخش مهمی از کار به جلو می رود.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

گفتنی است در این مراسم با قرائت متن حکم از طرف محمد مهدی فاطمی پور رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی، داوود فولادوند به سمت سرپرست حراست اداره کل راه و شهرسازی استان منصوب و از خدمات احمد بیرانوند در طول دوران خدمت خود در این اداره تجلیل شد.