استاندار لرستان از ایجاد ناحیه صنعتی جدید در شهر دورود خبر داد.

ناحیه صنعتی

جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان دورود به ریاست دکتر خادمی استاندار لرستان و با حضور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ، معاون عمرانی و معاون اقتصادی استانداری لرستان ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیرکل دفتر استاندار ، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان، فرماندار دورود و جمعی از مدیران استانی و محلی در فرمانداری شهرستان دورود برگزار شد.

به گزارش قلم لر،  دکتر خادمی در جلسه ویژه ای که در رابطه با بررسی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان دورود برگزار شده بود اظهار داشت: در جلسه امروز موضوعات مختلفی در حوزه‌های مختلف عمران شهری،تاسیسات اقتصادی، موضوع آب و فاضلاب،جاده های شهری و روستایی و …مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

ضرورت تکمیل شبکه های آبرسانی اراضی کشاورزی

استاندار لرستان با تاکید بر اهمیت و ضرورت تکمیل شبکه های آبرسانی اراضی کشاورزی گفت: در جلسه امروز در رابطه با تکمیل سرریز آب سد مروک و تکمیل شبکه های آبیاری زیر این سد بحث و تبادل نظر شد و قرار شد تا پایان سال حدود ۲۰۰۰ هکتار از این شبکه‌ها تکمیل و موضوع سرریز این سد هم تا قبل از شروع فصل بارندگی تکمیل شود.

دکتر خادمی خاطرنشان کرد: در خصوص راه و شهر سازی مقرر شد مقداری از جاده های روستایی جمعا به طول ۱۰ کیلومتر آسفالت و بخشی هم به طول ۲۰ کیلومتر شن ریزی شود و همچنین در خصوص چند مورد دیگر در رابطه با راه و شهرسازی تصمیم‌گیری شد.

ایجاد ناحیه صنعتی جدید در دورود

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت اشتغال و صنعت و گرایشی که شهرستان دورود در این زمینه دارد اظهار داشت: در این جلسه موضوع ایجاد ناحیه صنعتی جدید در شهرستان دورود مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در یکی از نقاطی که زمین مورد نیاز توسط منابع ملی تامین می شود پس از تصویب، یک ناحیه صنعتی یا شهرک صنعتی جدید پیگیری و احداث شود.

استاندار لرستان در پایان اظهار داشت با توجه به نیاز این شهرستان در حوزه راهداری مصوب شد یک واحد راهداری در این شهرستان ایجاد شود.

  • منبع خبر : استانداری لرستان