درجهت جلب و جذب خیرین، محمد فیضی از پیشکسوتان مطبوعات بعنوان عضو افتخاری مجمع خیرین و سفیر فرهنگی ویژه خیرین مدرسه ساز در استان لرستان شد.

درجهت جلب و جذب خیرین، محمد فیضی از پیشکسوتان مطبوعات بعنوان عضو افتخاری مجمع خیرین و سفیر فرهنگی ویژه خیرین مدرسه ساز در استان لرستان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس لرستان، در جلسه ای که با حضور مهندس امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان،فلاح پوری ذیحساب و خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس برگزار گردید ، محمد فیضی از پیشکسوتان با تجربه استان بعنوان عضو افتخاری مجمع خیرین مدرسه ساز و سفیر فرهنگی ویژه این مجمع معرفی شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در این دیدار گفت : آقای فیضی از افراد دارای حسن شهرت و با تجربه ی اصحاب رسانه است که بعنوان عضو افتخاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان و سفیر فرهنگی این مجمع ، نشان ویژه خیرین را دریافت کردند .

غفوری نژاد با اشاره به استقبال خیرین در مشارکت امر مقدس مدرسه سازی، بیان کرد: مجمع خیرین لرستان سال ۸۱ تأسیس‌شده که تاکنون ۴۵۳ مدرسه در استان را ساخته و تحویل آموزش‌وپرورش داده است.

وی با اشاره به اینکه که در سال گذشته ۳۲ مدرسه توسط خیران در لرستان ساخته تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ مدرسه دیگر در دست ساخت است که این مدارس تا مهرماه ۹۹ تکمیل و در اختیار آموزش‌وپرورش قرار داده می‌شوند.

غفوی نژاد بیان کرد: سال گذشته خیران ۱۲۰ میلیارد تومان برای ساخت و تعمیر مدارس در مناطق سیل‌زده و محروم لرستان کمک کردند.

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه