مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از زمان آغاز بکار در خانه ملت مستمراً سعی در انتقال محرومیت مردم لرستان به دولتمردان داشته و در نطق هایی که تاکنون داشته بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم لرستان پافشاری نموده است.

مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از زمان آغاز بکار در خانه ملت مستمراً سعی در انتقال محرومیت مردم لرستان به دولتمردان داشته و در نطق هایی که تاکنون داشته بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم لرستان پافشاری نموده است .

در جدیدترین نطق این نماینده مجلس با صدایی رسا بدرستی عمق محرومیت مردم لرستان در حوزه های معیشتی و اقتصادی را بگوش مسئولین عالی کشور و دیگر نمایندگان مجلس رساند و در همین ابتدای کار تمام توان خود را بکار گرفته تا بتواند واقعیات جامعه لرستان را به پایتخت نشینان انتقال داده و به رسالت اصلی خود یعنی گام در مسیر محرومیت زدایی عمل نماید.

اما مردم استان انتظار دارند بدنبال نطق های انتقادی نماینده خود ، وی مطالبه گر خواسته های بحق و فراموش شده لرستان در کف وزارتخانه ها و نهاد ریاست جهموری باشد تا این پیگیریها و نطق های بجا منجر به راه اندازی صنایع راکد و به یغما رفته لرستان شده و با احیای آنها و بکارگیری جوانان ،اثر گذاری نماینده مجلس در همین ابتدای کار لمس شود.

قطعاً با روحیه مطالبه گری که مرتضی محمودوند دارد می تواند آینده ای همراه با موفقیت ،توسعه در جهت رفع محرومیت را برای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی به ارمغان آورد.

اما وی در جدیدترین نطقش در خانه ملت در سخنانی انتقادی گفت : امتحان تاریخی مجلس بایستی پایان دادن به ظلم معیشتی و فرهنگی در کشور باشد .

مرتضی محمودوند افزود: منافع مردم سخت کوش لرستان سالهاست در بی تدبیری،بی برنامه گی و کوته فکری مسئولان گم شده این وضع برای سیاست پیشه گان و نمایندگان بزرگ اندیش کشور شایسته نیست صدای شکسته شدن استخوانهای مردم لرستان زیربار بی تدبیری و فقر و تنگدستی به گوش می رسد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه لرستان یکی از منابع تولید قدرت در نظام جمهوری اسلامی است اظهار داشت: متاسفانه لرستان علی رغم همه ظرفیت ها و پتانسیل های خدادادی و نیروهای انسانی کارآمد ، در بی توجهی و ظلم قرار گرفته که شاخص اول فلاکت و رتبه اول بیکاری ارمغان مسئولان برای ما بوده است .

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

محمودوند بیکاری پنهان در لرستان را بالای ۴۰ درصد دانست و بیان کرد: تامین معیشت روزانه برای برخی مردمان در استان حقیقتاً غیرممکن شده و بیکاری به مادر همه مشکلات روحی،روانی ، خانوادگی و اجتماعی  مبدل شده و بایستی اعتراف کرد بعلت این حجم جفا و بی عدالتی ،لرستان از نفس افتاده است .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس راه نجات لرستان از وضع موجود عزمی ملی از سوی دولتمردان عنوان کرد و افزود: اگر روزی که مقام رهبری عدالت اجتماعی با محوریت عدالت توزیعی را اکسیر برنامه ریزی می دانستند توجه می شد امروز فرسنگها فاصله بین مردم دیار لرستان با دیگر هموطنان بوجود نمی آمد .

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جهمور گفت: از رییس جهمور سوال می کنم در این اندک فرصت باقی مانده برای مردم آبرومند لرستان چه برنامه ای دارید؟ چرا حداقل یک روز از ریاست روبه اتمام خودتان را در منزل یکی ازتنگدستان لرستان سپری نمی کنید تا طعم محرومیت و تلخ درد را بکشید

وی تصریح کرد: آقای روحانی ،فقر و گرسنگی آمار و ارقام نمی خواهد می خواهم بدانم آیا شب براحتی سر بر بالین می گذارید ؟ عدالت ملی کجاست ؟ نباید خودمان را با آمارهای غلط و ساختگی و وعده های پوچ فریب داد !! بیکاری در لرستان بیداد می کند .

وی با انتقاد از دولت گفت: چهل ساله برای مردم لرستان کفگیر بودجه به ته دیگ خورده و خواسته ما بعنوان خادم مردم پایان دادن به این ظلم تاریخی به مردم لرستان است.

سید احمد موسوی