کلنگ مدرسه ۶ کلاسه کوی عقیل آباد شهرستان الیگودرز که مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شده با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون و با مشارکت بنیاد برکت به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری قلم لر ، با حضور خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ، امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان ، حجت الاسلام و المسلمین سرلک امام جمعه الیگودرز ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس ، فلاح پوری ذیحساب ، کشکولی فرماندار و ذلقی مدیر آموزش و پرورش منطقه الیگودرز ، مدرسه ۶ کلاسه سردار شهید قاسم سلیمانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

امیر غفوری نژاد در این مراسم اظهار داشت: در شهرستان الیگودرز هم اکنون ساخت ۹۱ کلاس درس با ۵۴ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار دارد که بیش از ۱۸ درصد تمام پروژه های نوسازی مدارس استان را شامل می شود.

وی سهم خیرین مدرسه ساز را از این تعداد پروژه در الیگودرز ۴۶ کلاس درس عنوان کرد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان در خصوص مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز کلنگ زنی شد، افزود : این واحد آموزشی که یکی از مطالبات به حق اهالی منطقه عقیل آباد می باشد با هدف ایجاد عدالت آموزشی در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و ۴۰۷ متر مربع زیر بنای آموزشی و با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد برکت در الیگودرز در بازده زمانی ۱۲ ماه احداث و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

 

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان