در این به جلسه که با ریاست دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی برگزار گردید مدیران استان مشکلات امور اقتصادی استان را به استحضار ایشان رساندند

در این به جلسه که با ریاست دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی برگزار گردید مدیران استان مشکلات امور اقتصادی استان را به استحضار ایشان رساندند .
دکتر محمودوند در ابتدای سخنان خود اظهار داشتند متاسفانه در استان ما از پتانسیل مجلس استفاده نشده است نظارت عالی در مملکت ما واقعا تاثیر گذار است و شما مدیران محترم هر جا صلاح دیدید که این پتانسیل برای مردم نجیب این دیار باید بکار گرفته شود مدیون هستین که به اطلاع بنده نرسانید احقاق حق مردم نجیب و مدافع این آب و خاک که بیشترین اجحاف در حق آنها شده باید به جد پیگیری گردد .
در ادامه ایشان افزودند که باید مشکلات اداری پیش پای سرمایه گذاران تسهیل شده و حمایت تمام قد از سرمایه گذار برای پپشبرد اهداف اقتصادی استان انجام گردد.
ایشان ابراز داشتند پیگیری های برای جذب سرمایه گذاری در استان انجام داده ام که انشاالله به همت شما بزرگواران به ثمر خواهد نشست.
در پایان ایشان خاطر نشان شدند که ما امروز میتوانیم قدمی برای رفع مظلومیت مردم این استان برداریم چرا که هر چه خیر دنیا و آخرت است در همین پیگیری هاست.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟